Motorky a všechno
co k nim patří!

Červencový Motorbike v prodeji!!!

Více informací o aktuálním vydání zde.

více

Motorbike 1-2/2019

Motorbike 1-2/2019

 

Venku to vypadá spíš na testování zimní výbavy, což ale neznamená, že bychom se vrhli na testy lyží, sáněk a kulichů. Kdepak, Motorbike je přece o motorkách a tak se i v tomto nepřejícím období budeme věnovat jim. A to třeba včetně žhavé novinky od Hondy, CBR650R, za kterou jsme vyrazili do Španělska. První letošní vydání je tak, jak je u nás zvykem, plné toho, co se aktuálně děje ve světě dvou rychlých kol.

 

 

 

 

 

 

Testy

Honda CBR650R 2019 

Kategorie sportovních motorek dnes zrovna nemá na růžích ustláno. Tedy zvlášť těch s menším objemem motoru, lidově řečeno jde o šestistovky neboli šestky. Rozhodně se nedá říct, že by tady pršelo, spíš jen opravdu kape – a jednou takovou kapkou je i novinka Honda CBR650R, kterou jsme prohnali po španělských silnicích.

 

BMW R 1250 GS (Exclusive, HP, Adventure) vs. Ducati Multistrada 1260 (Ducati Multistrada 1260 Enduro) vs. Honda CRF1000L Africa Twin (Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports) vs. KTM Super Adventure 1290 S (KTM Super Adventure 1290 R) vs. Suzuki V-Strom 1000 (Suzuki V Strom 1000 XT) vs. Yamaha Super Ténéré XTZ 1200 (Raid Edition)

Kouzlo všestrannosti a s ním související univerzalita pro každodenní provoz, respektive komfort vyšších zdvihů pro dlouhé tripy, v podstatě charakterizují velká cestovní endura. Nezřídka spojovaná s vidinou nevšedních dobrodružství. V soudobé společnosti není zvykem se prát, a tak příliš nevadí ani procitnutí ze značně nadsazeného očekávání průchodnosti jakýmkoliv terénem. Proto modely této kategorie dnes zabírají rozhodující místo na výrobních pásech světových výrobců. A o některých z nich je i náš test.

 

Ducati Monster 821 

Jde o mnohem osobitější stroj, než jen o artefakt do obýváku, našňupnutý supermoderními technologiemi a komponenty, jde o víc, než co je občas k vidění u jiných značek – zlaté vidle, drahý lak, nakopnutý výkon a ultimativní brzdy nejvyšší řady v nelidské bestii, víceméně nepoužitelné do provozu. Spíš jde o dobře promyšlený marketing a precizní práci inženýrů a designérů, kompaktní a univerzální mašinu, která jde naproti potřebám široké škále motorkářské populace. Monster 821 tak naopak trochu přepisuje dějiny. Puristické zastánce tradiční italské surovosti nejspíš posune k dvanáctkové řadě, ale ostatní, nevyhraněné, nejspíš příjemně překvapí. Stejně jako naši redaktorku Judy.

 

Gas Gas EC Ranger 300

Slangové označení amerického pick-upu „Danger Ranger“ by se dalo použít i na bike z produkce španělského výrobce motocyklů Gas Gas. Ten pro letos přichází s novinkou, o které jsme se zmínili již vloni – jde o rozpočtové, tedy levné (levnější) endurko pro nenáročné. Proto asi i anglický název Ranger, což, v jednom z překladů, znamená i „strážce lesa“. A možná právě i pro strážce lesa je Ranger určen. Ale určitě nejen pro ně.

 

RB eDragster 

Elektrokol je dnes na trhu spousta. A pak je zde RB eDragster, který se od nich výrazně liší. Čím? A proč o něm vlastně v motorkářském magazínu píšeme? To se dozvíte v našem testu.

 

Ač by se mohlo zdát, že je pro nás zima odpočinkovým obdobím, není tomu tak ani omylem. Kdepak, u kamen zalezlí vážně nejsme (i když bychom někdy rádi byli). A tak jsme se vydali do Krušných hor vyzkoušet sněžné pásy Camso na čtyřkolkách Gladiator X1000 a X600, vyzpovídali jsme naši „Amazonku roadracingu“ Veroniku Hankocyovou a zajeli se podívat do berlínské továrny BMW. A taky dali dohromady naši tradiční hitparádu Motorbike Best of 2018, čili ryze subjektivní přehled strojů, které se nám vloni líbily nejvíc a na které se těšíme letos.

 

Sport

Světové série sice ještě nezačaly, ale právě proto je vhodná doba k úvahám, prognózám a „drbům“. Jestli tedy chcete vědět, co se chystá v MotoGP, WSBK, MXGP atd. (a to včetně zákulisních informací), máte možnost. Tradičně u nás najdete i rozsáhlou reportáž z letošního ročníku nejtěžšího offroadového závodu světa, aneb Dakar den po dni.

 

Na standardních 112 stranách časopisu jsme nevynechali ani další sekce, na které jste zvyklí, tedy aktuality, toolbox, redakční testy produktů, soutěž apod. Motorbike prostě vstupuje i do své 8. sezóny naplno a doufáme, že se vám i letos bude líbit!

 

Motorbike 1-2/ 2019 vychází v pátek 8.2.2019.

 

Plná, nijak neomezená verze Motorbike, je k dispozici samozřejmě i v elektronické podobě a to na:

https://www.alza.cz/media/motorbike-d2171674.htm?o=1 nebo http://www.floowie.com/cs/vyhledavani/?search=motorbike&where=text

 

Tištěné předplatné je možné objednat přímo zde nebo prostřednictvím e-mailu: send@send.cz. Neuteče vám tak už žádné číslo Motorbike.

 

Více informací na: http://www.motorbike-czech.cz nebo na https://www.facebook.com/motorbike.cz.

Najdete nás i na Instagramu – @motorbikemagazin

 

 

 

Text a foto: Motorbike

 

Produkce/ asistent

Kateřina Šafaříková
Tel.: +420 608 774 475
asistent@motorbike-czech.cz

Obchod / marketing/ inzerce

Jana Kolací
Tel.: +420 724 986 502
jana@motorbike-czech.cz

Sídlo společnosti, fakturační adresa:

X Ray Media, s.r.o.
Vrbova 1427/19
Praha 4
147 00
Tel.: +420 608 774 475
asistent@motorbike-czech.cz