INZERCE
Produkt Info MotorB!KE
Základ dobrého časopisu je v objektivitě, fundovanosti autorů a ve zpětné vazbě. MotorBike je moderním měsíčníkem postaveným na mnoholetých zkušenostech jeho tvůrců a svým postavením na rozhraní lifestylu a odborného tisku oslovuje široké spektrum čtenářů. Cílovou skupinou jsou především lidé středního věku se stabilním sociálním zázemím ochotní věnovat svému hobby čas i prostředky.
Primárně se jedná o lidi vlastnící motocykl, ale zároveň i komunitu kolem nich, která svou cestu k jedné stopě teprve hledá.
Podíl Jednotlivých Mediatypů v Roce 2020
Zdroj: SPIR, Median, Nielsen Admosphere, únor 2021
Proč Inzerovat v Tisku
Osobní vztahy a vysoká míra identifikace mezi tištěným médiem a čtenářem je charakteristická pro všechny dobré časopisy po celém světě, MotorBike nevyjímaje. Pomineme-li bulvár, vnímají čtenáři obsah „svého“ titulu s důvěrou a stejně tak přistupují k jeho recenzím a doporučením, a to včetně inzerce. Časopis čteme rádi, je to rituál, u kterého se nenecháme rušit, proto jsme vnímavější k jeho obsahu a inzerce, která je nedílnou součástí, je čtenáři hodnocená shovívavěji, než u jiných médií, kdy reklama působí rušivě a nepříjemně. Lidé nahlížejí na inzerci v časopisech jako na průvodce, který jim pomáhá při rozhodování o koupi zboží, neboť jim poskytuje užitečné informace o produktu. Právě proto je tisk druhým nejoblíbenějším inzertním prostředkem.
Techn!cké Specifikace
Periodicita: měsíčník (10 čísel ročně + Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek)
Počet stran: 112 + 4, rozšířené speciály 120 + 4
Formát: 210 x 297mm (plus spad 5mm)
Tisk: ofset
Papír obálky: lesklá křída 170g UV lak
Vazba: lepená V2
Cena výtisku: 89 Kč
Cena předplatného: Roční předplatné (11 čísel) – 799,- Kč / Roční předplatné včetně MotorBike katalogu motocyklů, skútrů a čtyřkolek – 899,- Kč
Harmonogram Pro Inzerci
Kontakt Na Inzertní Oddělení
Produkt Info MotorB!KE
Základ dobrého časopisu je v objektivitě, fundovanosti autorů a ve zpětné vazbě. MotorBike je moderním měsíčníkem postaveným na mnoholetých zkušenostech jeho tvůrců a svým postavením na rozhraní lifestylu a odborného tisku oslovuje široké spektrum čtenářů. Cílovou skupinou jsou především lidé středního věku se stabilním sociálním zázemím ochotní věnovat svému hobby čas i prostředky.
Primárně se jedná o lidi vlastnící motocykl, ale zároveň i komunitu kolem nich, která svou cestu k jedné stopě teprve hledá.
Podíl Jednotlivých Mediatypů v Roce 2020
Zdroj: SPIR, Median, Nielsen Admosphere, únor 2021
Proč Inzerovat v Tisku
Osobní vztahy a vysoká míra identifikace mezi tištěným médiem a čtenářem je charakteristická pro všechny dobré časopisy po celém světě, MotorBike nevyjímaje. Pomineme-li bulvár, vnímají čtenáři obsah „svého“ titulu s důvěrou a stejně tak přistupují k jeho recenzím a doporučením, a to včetně inzerce. Časopis čteme rádi, je to rituál, u kterého se nenecháme rušit, proto jsme vnímavější k jeho obsahu a inzerce, která je nedílnou součástí, je čtenáři hodnocená shovívavěji, než u jiných médií, kdy reklama působí rušivě a nepříjemně. Lidé nahlížejí na inzerci v časopisech jako na průvodce, který jim pomáhá při rozhodování o koupi zboží, neboť jim poskytuje užitečné informace o produktu. Právě proto je tisk druhým nejoblíbenějším inzertním prostředkem.
Formáty !nzerce
Techn!cké Specifikace
Periodicita:
měsíčník (10 čísel ročně + Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek)
Počet stran:
112 + 4, rozšířené speciály 120 + 4
Formát:
210 x 297mm (plus spad 5mm)
Tisk:
ofset
Papír obálky:
lesklá křída 170g UV lak
Vazba:
lepená V2
Cena výtisku:
89,- Kč
Cena předplatného:
Roční předplatné (11 čísel) – 799,- Kč
Roční předplatné včetně MotorBike katalogu motocyklů, skútrů a čtyřkolek – 899,- Kč