Skip to content
reklama


Thajsko skončilo pro Ondru Ježka fiaskem

Thajsko skončilo pro Ondru Ježka fiaskem

Thajské fiasko


a0eb386b-1060-460e-9b7b-3030317b2a57

Velkým peklem, co se týče teplot i výsledků na trati, si prošel brněnský motocyklový závodník Ondřej Ježek v thajském Buriramu. Sobotní i nedělní závod nedokončil kvůli technické poruše.

Během všech tréninků i kvalifikací se Ondra pohyboval beznadějně na posledním místě se značnou ztrátou na předposledního. „Nedá se. Motorka nedělá, co po ní požaduji. Najet a vyjet ze zatáčky v rychlosti, abych stačil ostatním, je prostě nemožné,“ stěžoval si Ondra celý víkend.
V sobotním závodě ho navíc zradila mechanická věc, když ztratil rukojeť řídítka. „Začala se posouvat už ve třetím kole. Chtěl jsem dokončit závod, protože nás jelo jen 19 a třeba by to stačilo na body. Čtyři kola před cílem jsem ji ztratil úplně a stále jsem byl 19., tak jsem zajel do boxu,“ shrnul Ježek sobotní martyrium.
„Do nedělního závodu se mi ani nechtělo startovat. Bylo jasné, že zase pojedu ocas. S elektronikou se v tento moment nedalo nic dělat, takže motorka byla úplně stejná jako v sobotu.“ Byla však nakonec ještě horší.
„Před zahřívacím kolem začala motorka stávkovat. Nešla nastartovat. Odjel jsem nakonec z pit-lane a start stihl. Elektronika se však úplně zbláznila. Začala přepínat mapy, úrovně trakce a motorové brzdy. Bylo nebezpečné pokračovat, dělalo to psí kusy. Nakonec mě stejně diskvalifikovali, protože jsem z boxu vyjel zpátky na trať v momentě, kdy bylo jasné, že už nemůžu být klasifikován.“

Jak se bude tato velmi špatná situace řešit? „Do Aragonu bychom měli mít kompletní a funkční elektroniku. Takže očekávám markantní zlepšení, i co se týče práce našich mechaniků. Bude to závod pravdy, protože pokud ke zlepšení nedojde, nemůžu fanouškům slíbit, že mě při závodě v Brně uvidí. Koho by bavilo takové závodění?“ Dodal zklamaný Ježek.

Mistrovství světa Superbike pokračuje třetím podnikem 13. -15. 4. ve španělském Aragonu.

Text:TZ

Foto: mpafoto.com

352a66c4-1665-432a-b92b-1e7468aceda9

8807961d-aaa3-4a14-86d6-188ab899c539

dc2b53f3-07ec-4920-9a4c-754b6514bff6

reklama


reklama


reklama