Skip to content
reklama


KTM představuje novou generaci modelů SX!

KTM představuje novou generaci modelů SX!

KTM s radostí představuje modelovou řadu SX pro rok 2016, která je zbrusu novou generací motokrosových motorek. Jsou lehčí, rychlejší a hbitější než kdy dřív.
KTM s radostí představuje modelovou řadu SX pro rok 2016, která je zbrusu novou generací motokrosových motorek. Jsou lehčí, rychlejší a hbitější než kdy dřív.
KTM s radostí představuje modelovou řadu SX pro rok 2016, která je zbrusu novou generací motokrosových motorek. Jsou lehčí, rychlejší a hbitější než kdy dřív.

KTM s radostí představuje modelovou řadu SX pro rok 2016, která je zbrusu novou generací motokrosových motorek. Jsou lehčí, rychlejší a hbitější než kdy dřív, díky velkému snížení hmotnosti u nového podvozku, revidovaných motorů a nového vidlicového systému AER 48 od WP.

Díky intenzivním vývojářské práci v odděleních R&D v Mattighofenu (Rakousko) a v USA, společně s významným vlivem z oddělení motosportu, které nedávno oslavilo první titul Ryana Dungeyho ve 450 SX World Champion a také titul Marvina Musquina v East 250SX, mimo jiné také neopomenutelné dva tituly z World Motocross Championshop z minulého roku, KTM hrdě představuje svou sériovou produkci, která bude dostupná celosvětově od června.

Tato nová generace READY TO RACE KTM SX modelů, která byla médiím představena na historické trati Maggiora v Itálii minulý víkend, nabízí technologii state-of-the-art kombinovanou s výkonem vedoucí třídy a nejnižší hmotností v každé kategorii a stanovuje tak nový odrazový můstek pro celý svět motokrosu.

Podvozek

V porovnání s předchozími modely je 90% částí nových, jelikož se inženýři od KTM snažili dosáhnout zvýšení výkonu, zlepšení ovládání a snížení hmotnosti těchto již takhle skvělých strojů, a to při zachování důležitých elektrických startérů. Klíčová vylepší zahrnují: inovativní vidlici AER 48 Air, která byla vyvinuta WP ve spolupráci s KTM (US modely budou nadále vybaveny revidovaným vidlicovým systémem WP 4CS), nově navržený podvozek s novým rámem, pomocným rámem, kyvnou vidlicí, vazbou a zadním tlumičem vedoucí tak k vylepšené centralizaci hmotnosti, redukci váhy a k lepšímu ovládání (platí pro všechny modely kromě 250SX).

Motor

Nová škála kompletně přepracovaných menších a lehčích čtyř-taktních motorů a také jeden dvou-taktní motor 125ccm byla vyvinuta zároveň s novým designem, poskytuje vyšší výkon a ladí s novým podvozkem. Čtyř-taktní motory nyní mají nový state-of-the-art Launch Control systém, inovované EMS a rychlejší ECU, stejně jako nové škrtící klapky a různé jízdní módy. Vize je jednoduchá: inženýři KTM chtěli udělat nové motorky rychlejší než kdy dřív.

Joachim Sauer, produktový manažer KTM Offroad: „Jsme nadšení, že můžeme přivést novou generaci SX modelů, které byly vyvinuty v našem R&D oddělení za pomoci mnoha expertů, profesionálních jezdců, oddělení motorsportu a společně s WP. Tato řada je velkým skokem kupředu v oblastech technologie a významného snížení váhy oproti předchozím modelům.“

„Nový vidlicový systém AER 48, který má až neuvěřitelně inovativní design a v kombinaci s novým podvozkem, vylepšenými motory a jinými detaily, ujistí jezdce o benefitech řady SX MY16. Zároveň zachováváme specifické elementy pro různé trhy, jako například vidlicový systém 4CS pro USA. Tvrdá práce nás i našich týmů, kterou bylo možno zaznamenat hned několika úspěchy v nejtěžších soutěžích motokrosu a superkrosu, může být nyní sdílena s našimi zákazníky. S radostí představujeme nejnovější modely SX světu.“

KTM 450 SX-F MY16_Action(1)KTM 450 SX-F MY16_Studio(1)Text a foto: TZ

reklama


reklama


reklama