Skip to content
reklama


Dunlop a Eurosport spolupracují na premiéře seriálu „Great Fightbacks“ o impozantních návratech na vrchol motoristického sportu

Dunlop a Eurosport spolupracují na premiéře seriálu „Great Fightbacks“ o impozantních návratech na vrchol motoristického sportu

Dunlop, nejúspěšnější výrobce pneumatik v celé historii závodu 24 hodin Le Mans, a přední nadnárodní sportovní televizní stanice Eurosport spojili své síly, aby odvyprávěli příběh jednoho z nejvýznamnějších závodů v celé historii motoristického sportu.
Dunlop, nejúspěšnější výrobce pneumatik v celé historii závodu 24 hodin Le Mans, a přední nadnárodní sportovní televizní stanice Eurosport spojili své síly, aby odvyprávěli příběh jednoho z nejvýznamnějších závodů v celé historii motoristického sportu.
Dunlop, nejúspěšnější výrobce pneumatik v celé historii závodu 24 hodin Le Mans, a přední nadnárodní sportovní televizní stanice Eurosport spojili své síly, aby odvyprávěli příběh jednoho z nejvýznamnějších závodů v celé historii motoristického sportu.

Dunlop, nejúspěšnější výrobce pneumatik v celé historii závodu 24 hodin Le Mans, a přední nadnárodní sportovní televizní stanice Eurosport spojili své síly, aby odvyprávěli příběh jednoho z nejvýznamnějších závodů v celé historii motoristického sportu.

Dunlop dodává předním světovým závodním týmům obutí vozidel už od doby svého revolučního vynálezu pneumatiky v roce 1888. Během celého století a čtvrt, které od té doby uběhly, tak významně přispíval k tomu, aby řidiči a jezdci mohli na závodní dráze podávat co nejinspirativnější výkony.

Přesně v souladu s touto DNA společnosti letos Dunlop spustil i novou kampaň s mottem „Forever Forward“ (Navždy vpřed). Součástí kampaně je televizní reklamní spot „Rozhodující vteřina“ o řidiči, který si během závodu sáhne až na dno svých sil.

Great Fightbacks - Jota Le Mans

Také nový seriál Great Fightbacks přibližuje nejpoutavější pravdivé okamžiky ze světa motoristického sportu, v nichž řidiči a jezdci prokázali obrovskou odvahu, odhodlání a nezkrotnou ctižádost, aby se dokázali probojovat zpět na vrchol.

„Příběhy, které jsme vybrali pro seriál Great Fightbacks, ukazují, jaké odhodlání, intuici a ctižádost museli někteří čelní světoví jezdci, řidiči i týmy prokázat, aby mohli v závodě vyhrát,“ řekl Guillaume Carli, ředitel marketingu osobních pneumatik Dunlop pro Evropu, Střední východ a Afriku. „Stejně jako příběh v našem televizním spotu, i tyto skutečné a inspirativní příběhy ukazují, že cestu k úspěchu dláždí řada vzrušujících, ale neobyčejně těžkých překážek.“

Eurosport a Dunlop spolupracovali na výběru prvních dvou příběhů pro seriál „Great Fightbacks“. První z nich přibližuje dvojnásobného mistra světa silničních motocyklů Marca

Moto2 and 3 - An arena for some of the closest racing and greatest fightbacks

Marqueze, který v něm hovoří o své neuvěřitelné jízdě z posledního na první místo v závodě Grand Prix ve třídě 125 kubíků v roce 2010 v Portugalsku. Marquez v něm potvrdil svůj statut superhvězdy fenomenálním raketovým přesunem: po nehodě v rozehřívacím kole se z úplného konce závodního pole dokázal probojovat až na jeho čelo, aby nakonec v závodě porazil i svého největšího soupeře Nica Terola.
Druhý příběh přibližuje souboj o vítězství v 24 hodin Le Mans v roce 2014 ve třídě LMP2. Pořadí na čele závodu (v jediné třídě, v níž se neutkali jen řidiči a týmy, ale i výrobci pneumatik) se střídalo v rychlém sledu jako na horské dráze, aby v něm nakonec vyhrál tým Dunlop Jota, a to i přesto, že musel v dramatických závěrečných minutách závodu zastavit, aby dotankoval.
Seriál „Great Fightbacks“ z prostředí závodu Le Mans se začne na stanici Eurosport vysílat 21. listopadu během přenosu Mistrovství světa endurance Mezinárodní automobilové federace FIA v Bahrajnu. Ve stejném týdnu bude mít premiéru i nový reklamní spot značky Dunlop „Forever Forward“.

Text a foto: TZ

reklama


reklama


reklama