Motorky a všechno
co k nim patří!

Listopadové číslo od 7/11 v prodeji!

Více informací o aktuálním vydání zde.

více

Motorbike 9/2018

V minulých týdnech jsme byli na roztrhání – krom jiného jsme na MotoGP v Brně pokecali s ikonou Valentinem Rossim, udělali jsme si výlet na Red Bull Ring, pekli jsme se při ČTT a IRRC v Hořicích, mokli na Honda Festu, v belgickém Lommelu nás jezdci MXGP zasypali pískem…a do toho jsme samozřejmě pilně testovali motorky. Takže to byl pro Motorbike vlastně standardní měsíc, který jsme jako vždy přetavili ve 112 stran časopisu.

 

 

 

 

 

 

Testy

Yamaha Niken

Klikatou Hochalpenstrasse smáčejí provazce vody a zatímco kontrola trakce na výjezdech neustále omezuje prokluz zadní pneumatiky, přední kola Nikenu bez sebemenší známky nervozity kopírují zvolenou stopu. Zatímco na „normální“ motorce bych se modlil za rovnější úseky, v sedle japonské novinky si vracečky nahoru i dolů víc a víc užívám! Minimálně v tomhle směru novinka předjela dobu. Ale co jinak?

Husqvarna Vitpilen 701

Když jsme před třemi lety na EICMA v italském Miláně objevili tenhle techno-hipsterský úlet, fakt nás to vzalo. Bylo to něco tak suverénního, jinýho a drzýho, že jsme uvedení tohohle konceptu do sériový produkce moc šancí nedávali…no vida, a teď se nám dostal do drápů. A tak jsme mu dali za uši.

Ducati Multistrada 1260S

Naplánuj si v on-line vyhledávači trip, odečti z vypočteného času přesunu od dvaceti minut výše a buď si jistý, že v sedle téhle cestovní šelmy přistaneš v cíli možná ještě o dost rychleji. Bez ohledu na kvalitu asfaltu. Implantace agregátu z XDiavela přinesla nadbytek síly ve středních otáčkách a nová generace elektronického tlumení Skyhook Evolution nejen vyšší komfort pro stovky kilometrů bez únavy.

Harley-Davidson Softail Breakout

Breakout je bezesporu tím nejultimativnějším modelem současné produkce Harley-Davidson. Už před lety, kdy se objevil na trhu, způsobil doslova pozdvižení – jo, tohle je stroj, který splňuje představy té nejširší veřejnosti o strojích H-D: dlouhý, syrový nízký custom s ohromným véčkovým dvouválcem. A co teprve, když ho osadíte novým motorem o objemu 114 kubických palců…

Honda CB125R vs. CB300R

Už hodně let v podstatě platí, že špatné motorky se u nás neprodávají. V posledních letech jsou i motorky s menším objemem tak dobré, že by se jejich technikou před deseti lety chlubil stěží vrcholný model značky. Honda u dnes testovaných malorážek sice nemíří na zdaleka všechny vrcholné technologické vychytávky současnosti, ale ani cenovkou rozhodně nesahá nejvýš. Dalo by se říct, že jde zlatou střední cestou. Že zlatá střední cesta může být výhra (anebo výhrou být nemusí), ukáže náš test.

Gas Gas EC 2019

O prázdninách se s testy roztrhl pytel. Nejdříve Husqvarna, pak Yamaha a teď Gas Gas a jeho modely EC. Dalo by se říci, že ve stejném pořadí se zvyšovala, tedy spíš vzdalovala, i destinace testů. Gas Gas si pro svůj test day vybral španělskou trať nedaleko Barcelony, L´Ametlla Park. Takže zase zabalit, letadlo a ahoj Španělsko!

Honda Monkey

Monkey nejspíš každý z nás v nějaké souvislosti potkal, v různých vývojových fázích je na trhu od začátku šedesátých let, kdy byla pod názvem Z100 atrakcí pro malé i velké v tokijském Tama parku.

A atrakcí je i současná „vopice“, i když samozřejmě velmi vzdálená té původní. Přestože je dělí spousta let, jedno mají společné – svádí ke zlobení.

Honda X-ADV

Honda má celkem už pravidelně ve zvyku jednou za čas vyrukovat s nějakým opravdu netradičním modelem a my letos dostali na léto jeden z nich – loňskou novinku, Hondu X-ADV750, abychom ho podrobili poněkud „zevrubnějšímu“ zkoumání.  Můžeme říct, že je to hodně zajímavý výzkum…

 

Jak jsme psali v úvodu, minulý měsíc jsme se téměř nezastavili. Ostatně, byla by škoda sedět na zadku, když se toho tolik děje, takže jsme se byli podívat v Brně na Yamaha MT Tour 2018, v Krkonoších na Honda Festu a zažili jsme atmosféru MotoGP na Red Bull Ringu nejen z pohledu reportérů, ale i z pohledu řadového návštěvníka. A dál samozřejmě pokračujeme i v účasti na seriálech agentur Motoriders a Dafit. Ze všech těchto akcí u nás najdete reportáže.

 

Sport

Dostat se k Valentinu Rossimu není vůbec jednoduché, nicméně nám se to v Brně povedlo, takže si můžete přečíst exkluzivní rozhovor s touhle ikonou MotoGP. Ale nejen s ní, vyzpovídali jsme i našeho Ondru Ježka…a věřte, že jde o VELMI otevřený rozhovor.  Co dál? No samozřejmě pravidelné reporty právě z MotoGP, MXGP, speedwaye, ze závodů v klasickém motokrosu a z offROAD Maratonu a protože se pravidelně věnujeme i road racingu (nejen jednou za rok), máme pro vás reportáže hned ze dvou akcí – z IRRC v belgickém Chimay a z ČTT + IRRC v Hořicích.

 

V zářijovém Motorbike najdete jako vždy i aktuality, soutěže (o lístky na FMX Gladiator Games 2018 a o přilbu LS2), Hall Of Fame, toolbox, redakční produktové testy atd.

Tak ať se vám Motorbike č. 9 líbí!

Motorbike 9/ 2018 vychází ve středu 5. září 2018.

 

Plná, nijak neomezená verze Motorbike, je k dispozici samozřejmě i v elektronické podobě a to na:

https://www.alza.cz/media/motorbike-d2171674.htm?o=1 nebo http://www.floowie.com/cs/vyhledavani/?search=motorbike&where=text

Tištěné předplatné je možné objednat přímo zde nebo prostřednictvím e-mailu: send@send.cz. Neuteče vám tak už žádné číslo Motorbike.

Více informací na: http://www.motorbike-czech.cz nebo na https://www.facebook.com/motorbike.cz.

Najdete nás i na Instagramu – @motorbikemagazin

 

 

 

 

 

 

 

 

Produkce/ asistent

Tel.: +420 608 774 475
asistent@motorbike-czech.cz

Obchod / marketing/ inzerce

Jana Kolací
Tel.: +420 724 986 502
jana@motorbike-czech.cz

Adresa redakce:

X Ray Media, s.r.o.
Na Lysinách 40
Praha 4
147 00
Tel.: +420 608 774 475
asistent@motorbike-czech.cz