Motorky a všechno
co k nim patří!

Listopadové číslo od 7/11 v prodeji!

Více informací o aktuálním vydání zde.

více

Motorbike 11/2018

Motorbike 11/2018

 

V těchto dnech právě probíhá největší evropský motoveletrh, EICMA, na kterém budou představeny novinky pro příští sezónu. My v Itálii samozřejmě jsme, což ale neznamená, že bychom vydání listopadového Motorbike nějak zpozdili. Naopak, najdete v něm už, mimo jiné, i dva testy právě oněch novinek – Ducati Scramber Icon 2019 a BMW R 1250 GS, které jsme osobně vyzkoušeli na italských, resp. německých silnicích.

 

 

 

 

Testy

Ducati Scrambler Icon 2019

Existuje jen málo motorek, které se během pár let stanou pro značku doslova rodinným stříbrem. A ještě méně je těch, které tento status nezískají na základě ohromujícího výkonu nebo excelentních jízdních vlastností, případně nízké prodejní ceny. Scrambler Icon, o kterém bude dnes řeč, vlastně není po technické stránce nijak výjimečný…přesto se jedná o jednu z nejoblíbenějších Ducati současnosti. A my po testování novinkového, značně vylepšeného modelu, víme proč tomu tak je.

BMW R 1250GS

Vyššího výkonu a pružnosti zcela přepracovaného dvouválce docílili motoráři BMW nejen navýšením objemu, ale zajímavým systémem variabilního časování sacích ventilů. Po tomto bypassu se novému srdci legendy dostává více kyslíku a lépe rozvrstvené směsi. V podhůří rakouských Alp jsme měli možnost vyzkoušet, jak moc boxeru čerstvý vzduch do plic prospěl.

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports 

Martin testuje pro Motorbike hlavně motokrosové stroje a endura. Honda Africa Twin tak pro něj byla svým objemem motoru největším strojem, který dosud testoval. Hodně si od toho sliboval, zvlášť když nová AT nese označení po menších, ostrých, závodních modelech CRF a tak vytáhl Adventure Sports do těžkého terénu. A jak to dopadlo? To se dozvíte článku s názvem Nomen Omen.

Yamaha FJR 1300 AE

Pro většinu z nás je Yamaha FJR na trhu už léta letoucí bez větší změny. Někdo ale může tvrdit, že se za téměř dvacet let existence změnila k nepoznání… a bude mít vlastně taky pravdu. Tak jak je to tedy? Stačí se zamyslet, jak se doba změnila. Jak vypadal a co uměl třeba mobilní telefon v roce 2000 a jak je to dnes? A s motorkami je to podobné. Otázka tedy zní – obstojí tenhle letitý sport tourer i v současnosti?

Honda X-ADV

Dlouhodobý test je pro pořádné vyzkoušení motorky na první pohled ideální. Nejste omezeni počtem najetých kilometrů, neklepete se, aby na termín testu nepršelo (naštěstí sice nežijeme v zemi, kde by lilo několik měsíců v kuse, ale přeci jen čím déle stroj máte, tím větší je šance, že se svezete především za sucha) atd. – dala by to vyjmenovat spousta. Ovšem jde právě jen o ten první pohled. Vzít si mašinu na dlouhodobý test je totiž svým způsobem i závazek, teda pokud jen nechcete přibližovalo, protože nemáte na čem jezdit do práce. My tenhle závazek splnili a během necelých tří měsíců na Hondě X-ADV nalítali přes 5000km…takže víme, jaká opravdu je.

SMC Jumbo 850 V-Twin EPS

Když po nějaké době sednete na novou verzi něčeho, co na vás před lety udělalo velký dojem, máte trochu obavy, abyste nebyli zklamaní. Když jsme se tedy vydali testovat novou verzi SMC Jumbo 850, na jednu stranu se Jana těšila, na druhou se trochu bála, jestli to bude pořád ještě ten samý stroj, který si pamatuje a který jí před časem nadchnul. Jak to dopadlo se dozvíte v testu s názvem Slon v nové kůži.

Testy samozřejmě nejsou tím jediným, co jsme pro vás do předposledního Motorbike tohoto ruku připravili. Najdete u nás i reportáž z poněkud rozpačitého německého veletrhu Intermot 2018, další report se týká aktivit značky Indian na solném jezeře Boneville a naše redaktorka Judita vyrazila v sedle redakční KTM 1290 Super Duke GT na vlastní kůži vyzkoušet, jak se jezdí po Sardinii s agenturou Motosardinie. V Techmánii vám pak poradíme, jak se správně vystrojit a vyzbrojit pro jízdu na skútru.

 

Sport

Většina letošních světových sérií už zná své vítěze, což ale neznamená, že by nestály i nadále za pozornost. A tak naši redaktoři dál pilně cestují po celém světě – výsledkem jsou exkluzivní reportáže z MotoGP (včetně rozhovoru s Maverickem Viñalesem), WSBK, MXGP (tentokrát i z MXoN v U.S.A.), road racingu či speedwaye. A nevynecháváme ani domácí podniky, například OffROAD Maraton, Classic motocross nebo legendární Strmý vrch Chýnov.

 

Tím ale pořád výčet nekončí, tradičně najdete v Motorbike i aktuality, redakční produktové testy, soutěž – aktuálně o jednotku Smart Turn System nebo Smart Brake System, Toolbox (tentokrát už i s tipy na vánoční dárky) atd. atd. Věříme, že vám i listopadový Motorbike zpestří podzimní dny a večery.

Motorbike 11/ 2018 vychází ve středu 7. listopadu 2018.

Plná, nijak neomezená verze Motorbike, je k dispozici samozřejmě i v elektronické podobě a to na:

https://www.alza.cz/media/ nebo http://www.floowie.com

Tištěné předplatné je možné objednat přímo zde nebo prostřednictvím e-mailu: send@send.cz. Neuteče vám tak už žádné číslo Motorbike.

Více informací na: http://www.motorbike-czech.cz nebo na https://www.facebook.com/motorbike.cz.

Najdete nás i na Instagramu – @motorbikemagazin

 

 

 

Produkce/ asistent

Tel.: +420 608 774 475
asistent@motorbike-czech.cz

Obchod / marketing/ inzerce

Jana Kolací
Tel.: +420 724 986 502
jana@motorbike-czech.cz

Adresa redakce:

X Ray Media, s.r.o.
Na Lysinách 40
Praha 4
147 00
Tel.: +420 608 774 475
asistent@motorbike-czech.cz