Skip to content
reklama


TT Isle of Man – zápisky druhé – Motopoint Indi Racing Team

TT Isle of Man – zápisky druhé – Motopoint Indi Racing Team

​V sobotu ráno se hned Aleš a Lukáš pustili do přípravy Supertwinu do třídy Lightweight. Přivezli jsme i nové kapoty od Motoforzy s novým lakováním od Petra Vajnera, takže bylo třeba ještě doladit veškeré polepy, které si zase pro změnu vzal na starost Indián s Adamem. Tabulky pod čísla jsou v téhle třídě na TT zelené a čísla bílé. Večer nás totiž čekal první trénink hned po prvním kontrolovaném tréninku nováčků, takže jsme museli motorku připravit do čtyř hodin, kdy byla první technická kontrola.
​V sobotu ráno se hned Aleš a Lukáš pustili do přípravy Supertwinu do třídy Lightweight. Přivezli jsme i nové kapoty od Motoforzy s novým lakováním od Petra Vajnera, takže bylo třeba ještě doladit veškeré polepy, které si zase pro změnu vzal na starost Indián s Adamem. Tabulky pod čísla jsou v téhle třídě na TT zelené a čísla bílé. Večer nás totiž čekal první trénink hned po prvním kontrolovaném tréninku nováčků, takže jsme museli motorku připravit do čtyř hodin, kdy byla první technická kontrola.
​V sobotu ráno se hned Aleš a Lukáš pustili do přípravy Supertwinu do třídy Lightweight. Přivezli jsme i nové kapoty od Motoforzy s novým lakováním od Petra Vajnera, takže bylo třeba ještě doladit veškeré polepy, které si zase pro změnu vzal na starost Indián s Adamem. Tabulky pod čísla jsou v téhle třídě na TT zelené a čísla bílé. Večer nás totiž čekal první trénink hned po prvním kontrolovaném tréninku nováčků, takže jsme museli motorku připravit do čtyř hodin, kdy byla první technická kontrola.

Další novinky z TT Isle of Man

V sobotu ráno se hned Aleš a Lukáš pustili do přípravy Supertwinu do třídy Lightweight. Přivezli jsme i nové kapoty od Motoforzy s novým lakováním od Petra Vajnera, takže bylo třeba ještě doladit veškeré polepy, které si zase pro změnu vzal na starost Indián s Adamem. Tabulky pod čísla jsou v téhle třídě na TT zelené a čísla bílé. Večer nás totiž čekal první trénink hned po prvním kontrolovaném tréninku nováčků, takže jsme museli motorku připravit do čtyř hodin, kdy byla první technická kontrola.

asfalt-016-01

Věrka uvařila libovej oběd, takže co se týče zázemí, je o nás postaráno od kafíčka až po jídlo. Po obědě se kluci dali do nalepování nového designu bajku, a myslím, že se to fakt povedlo a Indián bude dobře vidět! Během práce nás navštívili Rackovi i s novým tříměsíčním přírůstkem do rodiny, takže někteří se pomuchlali, jiní (já) si drželi správný odstup, aby dítě nenakazili (nebo nebyli nakažení dětmi?) a pak už se šlo rovnou na technickou. Na technické proběhlo vše bez problémů, akorát jsme museli přemístit uchycení jednoho zajišťovacího drátku, jinak vše ok. Motorku jsme dali do boxů, ale už nám bylo tak trochu jasný, že z dnešní jízdy nic nebude. Začalo se hodně zatahovat a později přišel déšť. Indián se tak ani neoblíkl do kombinézy, a rovnou řekl, že se může motorka zase stáhnout k nám dolů do depa. Po chvíli byly tréninky stejně oficiálně zrušeny, takže se veškerý program odložil až na pondělí, protože v neděli se nic nedělá…ani závody.

Když jsme šli pro motorku, zrovna tlačil na technickou kontrolu sajdu s číslem 35 Milan Vorel, další český zástupce na TT. Vypadal docela natěšeně a to je na TT potřeba! Jak jsme se vraceli, Indi potkal Spidera, mechanika se kterým byl na Macau GP v roce 2010 jako newcomer. Spider dělá pro Garyho Johnsona, ale Indián je dodneška jeho oblíbenec.

Večer jsme trávili v našem stanu a později v kamionu, protože se docela dost ochladilo. Pánové se velmi rychle dostali do věku cca deseti let, když si na netu začali pouštět činpokomončáky a Indián je prý ten největší činpokomistr. Jestli nevíte, co to je, tak pomůže strejda google, já to totiž taky nevim.

Taky jsme se už dočkali prvních českých návštěv, takže jsme hned na uvítanou rozlili pár panáku „jégrmajstra“.

V neděli jsme se snažili pořádně vyspat, protože mě sice pustily horečky, ale začalo mě bolet v krku a postupně jsem přicházela o hlas. V tuto chvíli jsem ve stádiu mutování náctiletýho puberťáka, ale aspoň že se zbytek týmu dobře baví.

Po poledni jsme vyrazili do Douglasu na promenádu a pokoukat co je novýho v TT krámech. Indi si koupil nový chrániče nádrží a na nádobku brzdovky nový potítka se znakem Manu. Zašli jsme na oběd a hlavně na kávu do Costy, kam se z nás všech nejvíc těšila Věrka pomalu celej rok.

Na  promenádě se zatím nic moc neděje, i když Bushy´s stan už frčel v plným proudu.

asfalt-016-02

Večer nás vyzvedl Lubo Novák, sponzor našeho Supertwinu, a vyrazili jsme já, Indi, trenér Michal a Věrka na jídlo do restaurace la Piazza. Mechanik Aleš mezitím odpadl a šel spát, protože chytl taky chřipku, a tak ho složily vysoké horečky. Na rozdíl od nás výletníků pracoval Aleš s Lukášem na R6, kde měnili motor, takže jakmile se vrátili, šel si s horečkama lehnout. Snad nám nezačne takhle odpadat celej tým. Lubo pro nás dojel novým Poršákem, a už to byl docela hustej zážitek. Když jsme přišli do restaurace, čekali jsme na stůl, a zatím koukali na stěnu na fotky, kde byl majitel zvěčněnej s různými lidmi hlavně ze světa sportu… John McGuiness, Bruce Anstey a další, ale i různí fotbalisti, jejichž jména zrovna mě nic neříkají, nicméně trenér měl z toho oči navrch hlavy. Najednou koukáme, a na jedný fotce byl s majitelem i Indi! Majitel do půl hodiny dorazil, aby se s námi přivítal, protože měl velkou radost, že zrovna v jeho restauraci jsme. Do toho si vedle nás sedl Michael Dunlop se svým týmem, evidentně už po návštěvě Bushy´s v trochu „lepší“ náladě, takže jsme chvíli pokecali a po skvělé večeri jeli zpět do depa. V pondělí nás totiž čeká první trénink a počasí zatím nasvědčuje, že by to mohlo konečně vyjít!

Text a foto:TZ

Fotogalerie

reklama


reklama


reklama